perjantai 1. marraskuuta 2013

Cindyn terveiset

Moi, mä voin kyllä jo ihan hyvin. Keskiviikkona vaan vähän masensi, kun tajusin, että multa oli poistettu monta hyvää hammasta, vaikkei niissä ollut edes mitään vikaa! Illalla en jaksanut enää murjottaa, vaan aloin taas syödä ja leikkiä.

Mamma on ollu vähä tyhmä, kun se tietää kyllä että nielen pillerit nätisti, mutta se on koittanu syöttää niitä mulle kaikilla oudoilla huijauskeinoilla. No perusteluksi sanoo sen, että aikoo mennä lauantaina juhlimaan, kun täytti kuulemma sata vuotta. Meille tulee hoitaja, joka ei oo niin paljo harjotellu pillereitten antoa, kun sillä ei oo itellä kissoja (kumma tyyppi). Sen takia on yritetty löytää joku helppo huijauskeino, mutta turhaan yrittävät hähhähhää, laitan hoitajan koville!

Tänä aamuna olin ovela ja kävin varastamassa kaapista raksupussin, mutta ikävä kyllä mamma heräs siihen kun teurastin sitä ja söin raksuja. En kuulemma saa, koska mun tikit voi aueta. Ihan tyhmää!

Katsokaa nyt minkä törkeän reiän ne on mun käteenkin nirhanneet. Itsekin olisitte olleet hetken masentuneita, jos päästänne löytyisi moinen kalju laikku!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti