sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Kaksiviikkoiset esittäytyvät!

Tänään sain vihdoin otettua kustakin kunnolliset kuvat, kun valaistus saatiin kohdilleen. Saanko esitellä, kahden viikon ja kolmen päivän ikäiset naskalit!

Hei, mun nimi on Nappi. Tiedän että äiskä on kirjottanu musta eniten, koska mä oon pikkasen erilainen kun muut. Ehkä se sit tykkää musta eniten, koska se on kokoajan paapomassa. Vaikka se sanoo kyllä että mä näytän enemmän alienilta kuin kissanpennulta! Mua kyllä vähän harmittaa, että kaikki mun sisarukset on melkeen kaks kertaa isompia ku mä, Nannakin, vaikka se on tyttö. Vähän noloo, mut kyllä mä niille vielä näytän. En oikeen tiä miksi mun maha ei kasva mamman maidosta, vaikka syön sitä kyllä kiltisti. Sen takia saan myös tuttipullomaitoa. Muut ei saakaan, lällällää! Taidan olla joku erityisloistoyksilö!

"Nappi" Draconian Shadegrown, NFO n 09, uros

Terve, mä oon Nipsu. Olin ekana kuvattavana, joten tässä kuvassa mä oon vähän kauhuissani, kun en oikeen tajunnu mitä tapahtuu. Oikeesti mä oon ihan leppoisa tyyppi. Jos olisin tienny et tästä tulee mun virallinen 2-viikkoiskuva, niin olisin vähän hymyillyt. Nyt mä keskityin enemmän kiljumiseen. Mä oonkin meistä kaikista sisaruksista kovaäänisin. Jos ei lasketa mun alienveljeä. Mä oon myös meistä kaikista isoin ollu kokoaika, isona kollina musta tulee tosi komee ja kiva.

"Nipsu" Draconian Northern Lights, NFO n, uros

Hyvää päivää, minun nimeni on Niki. Mulla on monta sisarusta, mutta yks niistä, toi Nipsu, on mun bestis. Me ollaan ihan samannäkösiä, paitsi tässä kuvassa mä jo tiesin, että pitää poseerata nätisti, ku Nipsu kerto mulle et me päästään intternettiin. Mulla on tapana nukkua aina Nipsun kanssa päät vastakkain ja sit meil on nukkuessakin kielet pihalla, et jos mamma vaik yhtäkkiä tulee herättään meidät, niin ollaan sitten heti valmiita syömään maitoa. Me ollaan varattu vierekkäiset maitoautomaatitki, ne hassut jotka on sentin päässä toisistaan, niin ei jouduta syödessäkään olemaan kaukana toisistamme.

"Niki" Draconian Desert by Night, NFO n, uros

Mä oon Nanna, oon ainut tyttö. Sit mun turkki on kans erilainen ku noilla pojilla, se on ruskee ja siinä on jotain kuvia. Äiskä on yrittäny arvuutella, onko siinä tabbykuvia vai tiikerinkuvia, mutta mä en vielä kerro. No okei on se ehkä tabby, kun äiskä on toivonu sitä, ja mun isikin on semmoisenkuvainen. Oikeesti mulla on tosi isot ja prinsessamaiset silmät, mutta koska jouduin jonottamaan mallikuvauksiin tosi kauan, oon tässä jo niin väsynyt, että en jaksanu enää poseerata. Naiset ensin, sanon minä tästälähin!

"Nanna" Draconian Nepenthe, NFO n 09 22, naaras

Heipparallaa, mä oon Nino. Mun lempinimi on myös Nalle, koska oon vähän nallemainen. Mä luulen että mulle tulee kaikista nallemaisin nalleturkki ja mun nassukin on vähän nallenpyöreä. Mut oikeesti oon kyllä kissanpentu. Aion vielä mennä painossa Nipsun ohi, ja sitten musta tulee maailman isoin ja komein kollikissa. Mun mielestä on hirveen kivaa kun mun masua rapsutellaan, ja osaan kehrätä tosi lujaa. Pörrr pörrr!

"Nino" Draconian Shadows of the Past, NFO n, uros

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti